5601
Sök

Wii-fii tänkande köp, tips, har du det själv?

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Jo! det är så att man ser rätt ofta på tv reklam wii fii produkter och funderar på att köpa en sådan.
jag undrar om det är någon som har det hemma?
är lika bra som dom påstår på reklamer?
vad har ni för program?
Fungerar det bra och är trassel fri?
vad har ni för åsikter om Wii fii?
behöver lite fakta. smile

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Allmänt envis
12 512 Inlägg
24 mars 2009
*host* Missförstånd, tänkte han skrivt Wi-Fi lite galet bara tongue
Senast redigerat av Rquired (24 mars 2009)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
Måste fråga, pratar du om wi-fi (det vill säga trådlösa nätverk) eller wii fit (det vill säga tv-spel)? tongue

Antar att du frågar om trådlöst nätverk, iom at du skriver om trasselfritt etc. Och ja det är verkligen värt det att sätta upp ett trådlöst nätverk. Har du även en laptop kan du gå runt på batteri och sitta och surfa vart du vill. Det är inte så svårt heller, bara sätta upp en trådlös router och sedan konfigurera datorer och enheter till denna. Har du äldre bärbara eller en stationär behöver dessa en trådlös nätverksadapter, denna kan du köpa på de flesta ställen och kostar väl en hundring.

Nackdelar? Tja det är inte hälsosamt med strålningen enligt vissa, och iom att det är trådlöst kan en person stå utanför ditt hus och surfa på ditt nätverk (men idag är det oftast lösenords skyddat)

Det var snäll av dig att skriva så mycket, jag menar det som jag skrev, Wii-Fii som dom visa på tv reklam
eller den:
http://www.youtube.com/watch?v=aKWeIITK1-U

Allmänt envis
12 512 Inlägg
24 mars 2009
alain skrev:
Rquired skrev:
Måste fråga, pratar du om wi-fi (det vill säga trådlösa nätverk) eller wii fit (det vill säga tv-spel)? tongue

Antar att du frågar om trådlöst nätverk, iom at du skriver om trasselfritt etc. Och ja det är verkligen värt det att sätta upp ett trådlöst nätverk. Har du även en laptop kan du gå runt på batteri och sitta och surfa vart du vill. Det är inte så svårt heller, bara sätta upp en trådlös router och sedan konfigurera datorer och enheter till denna. Har du äldre bärbara eller en stationär behöver dessa en trådlös nätverksadapter, denna kan du köpa på de flesta ställen och kostar väl en hundring.

Nackdelar? Tja det är inte hälsosamt med strålningen enligt vissa, och iom att det är trådlöst kan en person stå utanför ditt hus och surfa på ditt nätverk (men idag är det oftast lösenords skyddat)

Det var snäll av dig att skriva så mycket, jag menar det som jag skrev, Wii-Fii som dom visa på tv reklam
eller den:
http://www.youtube.com/watch?v=aKWeIITK1-U

Hoppsan, jaja vi fick fram rätt pryl i alla fall. Har kört något liknande. Och som med Wii i allmänhet tycker jag att det är skitroligt en stund men man tröttnar snabbt. Så om du funderar på att köpa en spelkonsol så tycker jag ett Xbox 360 eller ett PS3 är ett bra mycket roligare köp. Ett helt annat utbud av spel, betydligt bättre grafik osv samt en hel onlinevärld med andra som är spelsugna smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

2 337 Inlägg
24 mars 2009
Skitkul i början, blir lite enformigt efter ett tag. Det enda roliga spelet, i mitt tycke, är just sportspelet. Annars är det väldigt tunt. Har du ett par tusen över och inget annat att köpa, skaffa ett Wii. Men bara om du har en PS3:a eller 360 Kexlåda hemma redan.

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
24 mars 2009
Har ett wii och ångrar att jag köpte det hmm

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Ok, jag tyckte att det var mer spänande med att göra olika aktiviteer framför tv som att boxa, spela golf, göra lite gym och mer.
Får se hur det blir, det är snart sommar (kanske) då kan man passa på och vara ut. wink

2 337 Inlägg
24 mars 2009
Jag skulle hellre lägga Wii-pengarna på en sandsäck och ett par golfklubbor (billiga sådana iofs, men ändå) och komma ut och träna. Att stå på driving rangen och slå på riktigt slår Wii med hästlängder. Detsamma gäller sandsäcken, mycket mer tillfredsställande. Skaffa ett par mitsar också så kan du boxas med polarna på riktigt. Nog med off topic från min sida nu tongue

Volvoskadad
6 017 Inlägg
24 mars 2009
Wii är ju svinkul! Men Wii sports tröttnar man på ganska på en gång.

Jonas

Sök