7341
Sök

Hur är biltemas start motor?

667 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
vill bara veta om någon har eller vet något om biltemas startmotor till 740? tacksam för svar. mvh

667 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
camaro67 skrev:
Den håller garanterat väldigt bra

okej känner du någon som har eller gissar du bara??

Meister
6 763 Inlägg
25 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
camaro67 skrev:

Jag kommer med en väldigt kvalificerad gissning. Förmodligen är det precis samma startmotor som du skulle få om du gick till volvo då biltema inte tillverkar egna grejor utan köper från en tillverkare och hur många tillverkare kan det finnas till b230 startmotorer?

667 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
camaro67 skrev:
volvo_245_racing skrev:
camaro67 skrev:

Jag kommer med en väldigt kvalificerad gissning. Förmodligen är det precis samma startmotor som du skulle få om du gick till volvo då biltema inte tillverkar egna grejor utan köper från en tillverkare och hur många tillverkare kan det finnas till b230 startmotorer?

okej tack tack.. menar dem flesta drar sig för att köpa från biltem men då är det ju egentligen bra att göra det?? har du köpt något från biltema?

Meister
6 763 Inlägg
25 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
camaro67 skrev:
volvo_245_racing skrev:

okej tack tack.. menar dem flesta drar sig för att köpa från biltem men då är det ju egentligen bra att göra det?? har du köpt något från biltema?

Jag köper det mesta på biltema faktist och det har aldrig jävlats för mig. Men om de gör det så är de tydligen inte svåra att prata med så man får byta

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
25 mars 2009
Byta start kan inte ta många minuter på en gammal 740 och priset borde motivera biltemas start... Höll nuvarande svart för 30 000mil ska en biltema garanterat hålla för de sista 10 000 och kanske hålla lika bra som original med...
Kan tyvärr inte ge något svar med 100% säkerhet gällandes biltemas kvalite då jag inte haft de bilarna jag har biltema delar på så länge...

Sök