Det sitter en torxskruv uppe vid handtaget bakom en liten täckplatta sen är det clips som du säger.
När du fått loss dörrsidan så kommer du att fastna i vajern till handtaget, vrid hela dörrsidan 90 grader uppåt ( som en såndär utställningsbil ) och haka av vajern.
Klart.
Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.