fnatteknatte skrev:
tjena skulle bara rådfråga lite. vad tros om att sätta japs på en skoda octavia rs turbo? nån som sett om det blir bra
I mina ögon gör sej bara japsdämpare bra på F&F bilar. Men finns säkert undantag=)
There's no need to fear, UNDERDOG is here!