4238
Sök

Japsdempare

www.5100.se
299 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
#1
tjena skulle bara rådfråga lite. vad tros om att sätta japs på en skoda octavia rs turbo? nån som sett om det blir bra


Herr
1 722 Inlägg
26 mars 2009
#2
fnatteknatte skrev:
tjena skulle bara rådfråga lite. vad tros om att sätta japs på en skoda octavia rs turbo? nån som sett om det blir bra

I mina ögon gör sej bara japsdämpare bra på F&F bilar. Men finns säkert undantag=)

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

734 Inlägg
26 mars 2009
#3
Jag är sett det och jag tyckte det såg skit ut.
Är vad jag tycker iaf

337 Inlägg
26 mars 2009
#4
*Japsdämpare

Nae, jag tycker du ska köpa något annat snygg system från katten isf smile

Mvh Erik


1 271 Inlägg
26 mars 2009
#5
alla bablar om att japs inte passar på vissa bilar med det är ju vad man gör det tiil. mammas bil då med japs ser helt okej ut i mina ögon. men smaken är som baken delad och andras kan va äcklig


https://www1.garaget.org/gallery/archive/92157/604432_sjvrq9.jpg

www.5100.se
299 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
#6
ja svårt för har aldrig sett en skoda med japs:)


Garaget Video Crew
842 Inlägg
26 mars 2009
#8
Saab_Diana skrev:
japs är för dorks

moget svar


Sök