Tips på att fixa upp,styla,och allmänt fräsha upp din bil... UTAN PENGAR!!

Janken Driver
30 mars 2009 · 2 111 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:
Snacka inte om dessa tider. Vill man verkligen ha pengar så delar man till och med ut reklam om nätterna, dela gp om helgnätterna, Där han ni redan 4k + i månaden!  Det är bara till att ta skit jobben varken man ville eller ej! Har själv suttit i den skiten med. Kommer ju bättre med tiden!

Error. Jag går hemma för tillfället och skulle förlora på att ta ett deltidsjobb/extrajobb. Så nejtack!. wink

Heltidsjobb inom industri & bygg är det inte gott om jag lova dig.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
_Danne_L
30 mars 2009 · 71 Inlägg

Janken skrev:

Children-Of-Bodom skrev:
Snacka inte om dessa tider. Vill man verkligen ha pengar så delar man till och med ut reklam om nätterna, dela gp om helgnätterna, Där han ni redan 4k + i månaden!  Det är bara till att ta skit jobben varken man ville eller ej! Har själv suttit i den skiten med. Kommer ju bättre med tiden!

Error. Jag går hemma för tillfället och skulle förlora på att ta ett deltidsjobb/extrajobb. Så nejtack!. wink

Heltidsjobb inom industri & bygg är det inte gott om jag lova dig.

MVH Janken

nej tack jag vet det tongue varit arbetslös nu i ett halvår snart..

Volvo 740/960 16v Turbo "Breddad" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang