4537
Sök

Angående angeleyes (lamporna i dom)

573 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare
#1
Undrar vad det sitter för lampor i Angeleyesen, alltså dom där små blå aktiga sakerna, inte dom gula dom vet ja men dom andra.

http://www.hova.com/ProductPopup.aspx?f … E_1490.jpg tex dom,

samt dom.

http://www.biltema.se/products/producti … mId=136431

sitter det många led lampor eller sitter det i slutet på dom?

Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!

1 867 Inlägg
29 mars 2009
#2
Led

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

573 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
#3
ja men sitter dom i slutet på plastbiten eller sitter de flera st i plastbiten?
Senast redigerat av Miramithe (30 mars 2009)

Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!

401 Inlägg
30 mars 2009
#4
i one block sitter 4 leds per ring, i lösa ringar som dom från biltema sitter väl bara en/två i slutet...


573 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
#5
okej tack

Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!


Sök