3542
Sök

Huvskydd/vindavvisare motorhuven!!

3 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
Finns det någon som skulle kunna tipsa mig om var man kan få tag i ett huvskdd eller som endel säger vindavvisare till motorhuven.
Vanligt typ på amerikanska pick-up:er, cheva van m.m finns dock till andra bilar också..... 
Jag har själv en Opel sintra -99 och är på jakt efter en sådant extra tillbehör.

Har kollat lite på nätet men inte hittat just till Opel Sintra... Vet någon hur det är med opel´s sintra och likheten med chevrolet venture??
Vad jag har förståt så är opel´n och venture´n syskonbilar och byggd av Chevrolet.
Tänkte då det finns miljoners tillbehör till amerikanska bilar... Om man skulle kunna använda deras tillbehör till Opel´n??

Tacksam för svar och idéer

3 714 Inlägg
21 februari 2009
borde ju kunna tillverka ett eget i plexiglas men om det är lagligt eller inte vet jag ej

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

4 Inlägg
30 mars 2009
Jag har just skruvat lös en vindavvisare från min Cheva Trans Sport. Den satt på när jag köpte den men varken jag eller min fru gillar looken med vindavvisare. Men om du gillar det så ge ett bud. Den är till salu. Den är i bra skick och är troligen inte så gammal, fick bild på bilen från 2006 och då satt det inte på.

Sök