31 mars 2009
Trådstartare
Hejsan
Jag ska kanske åka och kolla på en Audi s4 -92 till helgen, har fått lite bilder på den och reflexrampen ibak är sprucken (tydligen vanligt fel)
Jag har kollat runt lite på internet om man kunde hitta vad en ny kostar men har inte hittat nått.
Någon som har tips?
mvh
Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar.