Tips på 1 april skämt!

nuffe I brist på annat :)
25 mars 2009 · 526 Inlägg

Skulle vara klockrent om man lyckas byta fälgar på någon polares bil och sin egen eller helt enkelt slänga på ett par plåtisar...

Visst, det är på gränsen till elakt men ja.... tongue

LasseMan underordnad allfixare
1 april 2009 · 696 Inlägg

nära nu ingen som har nått bra skämt?

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
bollen1986
1 april 2009 · 3 714 Inlägg

Tyvärr har man inga skämt redo....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
1 april 2009 · 3 404 Inlägg

Sanizz skrev:
Som jag sa i den förra 1 april tråden

Hade varit ett grymt skämt om chrizz hade stängt ner sidan för 1 dag (1april) och talat om att sidan är nerlagd. Men de är nog lite för grymt kanske tongue

Jag hade ju blivit galen och börjat slå sönder saker lol ...Så det får han inte göra! yikes

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
ichibon mmm, blåbärssoppa.
2 april 2009 · 616 Inlägg

Lite sent nu kanske, men till nästa år.. tongue Lånar skämt från P3:

En kompis till mig inatt, klockan var efter 12 och jag låg och halvslummrade lite, mobilen började ringa och i andra ändan hörde jag "Din jävla dåre, varför sitter du i bilen och meckar bilstereo på natten för?" Jag svarade med lite grymtande "va? näe, jag ligger och halvsover, vaddå är de någon i min bil?" Han svarade "Ja? är de inte du då? jag passerade där för 10minuter sen och då satt någon i bilen med tänt lyse, jag trodde de var du", och jag for upp ur sängen och letade rätt på ett baseball trä och trodde att de var inbrott i bilen, halvvägs till parkeringen i kallsonger mitt inatten med ett baseballträ i handen, så hör jag på andra sidan luren "april april din dåre, de är första april nu" Då var man ju lagom glad..

/ichi
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang