Angående: Torsdagsträffar Lödde!

supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
3 april 2009 · 581 Inlägg

Var ju liiiite väl drygt med alla bilar som kom i motsatt riktning helatiden, ännu drygare när det var bilar från träffen som inte orkade köra runt "kvarteret" eller genom parkeringen efter racet, och istället vände och körde tillbaks/motsatt håll...

Annars var det en väldigt lyckad träff... Känns som om vi får hitta ett nytt lödde snart då det börjar bli för litet tongue

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
Static35
3 april 2009 · 293 Inlägg

Lödde träffen + -

tycker det är skoj det blivit så mycket folk som det blivit dock folk som inte orkar köra runt hela kvarteret när dom kört på rakan utan genom parkeringen så man kom inte ut eller in.

Märks att publiken blivit yngre i åldrarna inget problem med det men attityden stör mig.
Man kämpar en hel vinter med byta motor folk lackerar sina bilar pila fixar och har sig. första man får höra när man ställer sig på rakan är vilket skrot/ful/skitbil/vadgörhanhäräns?/ bryr mig inte vad folk tänker men man behöver inte stå och skrika det ut så ALLA hör vad du tänker. många av dom som står och skriker/pratar skit, har inte äns bil utan kör pappas Volvo eller åker i en polares bil. har inget imot att folk kollar och står och pratar men håll inne vad du tycker om bilen som kommer och kör. vi alla är där för att leka vara med polare som man inte sätt på ett tag och testa vad man gjort med sin bil.

tycker lödde behöver nån crew igen + att folk förstå att inte köra igenom parkeringen för att komma på rakan igen utan köra runt kvarteret "som oftast är snabbaste hållet"

och snälla ni som står o publiken ta 2-3 steg bakåt ni alla ser bilen men behöver inte stå i bilen ?

supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
3 april 2009 · 581 Inlägg

Static35 skrev:
http://hd.se/landskrona/2009/04/03/poliser-hotade-vid-streetrace/ :S

Mindra bra roll

Annars håller jag fullständigt med dig ^

Får väl ta och snickra upp ett staket och lägga ett övergångs ställe på strippen, lite väl mycket folk big_smile

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
Rowbean Bilförsäljare på Hörby Bil
3 april 2009 · 152 Inlägg

Börjar bli dags för lite organisering, kanske lite vägkoner i start och mål och en walkie talkie..
Men eftersom det är organiserad brottslighet så gör vi ju inte det (A)

Peugeot 206 S1600 "Nr.005" (2001)
Static35
3 april 2009 · 293 Inlägg

supersupra87 skrev:

Static35 skrev:
http://hd.se/landskrona/2009/04/03/poliser-hotade-vid-streetrace/ :S

Mindra bra roll

Annars håller jag fullständigt med dig ^

Får väl ta och snickra upp ett staket och lägga ett övergångs ställe på strippen, lite väl mycket folk big_smile

räcker nog med att folk slutar köra när dom står för nära och att nån skriker att folk ska flytta sig flyttar dom inte sig kör man bara där ifrån för det har varit uppe samma ämne om hbg streetrace att dom inte flyttar sig utan står nästan och hånglar med framrutorna så nära dom är

WeDo
3 april 2009 · 3 390 Inlägg

8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang