Nej det är inte samma framskärmar på coupé och 4drs modellen. Men är det ifrån en coupé till en coupé med olika årsmodeller spelar det ingen roll. Då kan du ta från vilken e36:a som helst. Så länge det är en coupé
Senast redigerat av Jolle87 (4 april 2009)