5268
Sök

Jobbfråga, hur ska jag göra?!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
Ångest! Först ringer det jobbet jag är timanställd på och säger du kan jobba v29-32 ( Slutet av sommarn ) och sen massa inhopp under sommarn ) (ingen stabilinkomst).

Lägger på samtalet ringer dom från en kommun och erbjuder mig jobb. Då jag säger att jag inte kan för att jag redan har sagt ja till det andra..

Och nu så är det inte för sent att ångra sig, försöker ringa å få tag på henne som ringde mig ( från dolt ) ...

Vilket av jobben hade ni kört på?!neutral

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
2 april 2009
e de samma sorts jobb, samma lön, ingen extra resväg osv så hade ja valt de trygga alternativet i dessa dagar dessutom? varför ta ett jobb som du inte har en framtid inom

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
2 april 2009
Ring kommunen, säg att du blev erbjuden ett jobb och att du tappade hennes tel nr och inte vet vad hon heter, de kan säkert koppla dig till henne om hon är på anställning avdelningen.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
Mortalis skrev:
e de samma sorts jobb, samma lön, ingen extra resväg osv så hade ja valt de trygga alternativet i dessa dagar dessutom? varför ta ett jobb som du inte har en framtid inom

på sätt å vis är det väl samma sak. ( Vården - äldre å Pysket ) ..
Samma lön ..

Bor i Landskrona - jobbet jag skulle få i slutet av sommarn ligger i Malmö ( Timvik där dagligen, TRIVS som fan )

Andra - ligger i bjuv, ngn mil ifrån Landskrona, (Pysket/Handikapp) aldrig testat och är helt ny då inom detta ! ( Detta som erbjuder mig hela sommarn )

Och saken är det jag ska börja plugga omvårndadsprogrammet nu till hösten.. Då det sägs finnas MASSA jobb här för hos killar!tongue

945 Inlägg
2 april 2009
Lägg lönerna på ett A4a samt alla dina garanterade timmar, ha dina inhopp i åtanke.
Räkna in att du ska pendla samt vilka avstånd - Biten du är ny på är bara trevligt, omväxling förnöjer.

Men sen kanske vissa kan hålla dig med helgjobb medans du pluggar??
Den arbetsgivaren ska du givetvis välja redan nu tycker jag.

Men väljer du bjuv och får stanna, så blir du garanterat bosatt där också.
Hallelulija vad din bil Stina kommer passa in - Tolka mig rätt och tänk hellre neråt skåne tongue

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
4 april 2009
Trådstartare
hahaha!! Valde det i Malmö. Förhandlade fram ett nytt erbjudande.

Då jag fick NATTJOBB, vilket jag va ute efter och fick det över hela sommar med timvik på dagarna om jag ville.

Bjare, Stina kommer faktiskt uppe ifrån K-stad från början innan jag köpte henne ;D

945 Inlägg
4 april 2009
emijl skrev:
Bjare, Stina kommer faktiskt uppe ifrån K-stad från början innan jag köpte henne ;D

På vilket vis ser du det som en fördel? Det är ju snudd på rena epedemin direkt såfall roll
Skojar med dig! big_smile  Berätta för oss, mig alltså, vad ligger en sådan timlön på? smile

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
I omed att jag inte är utlärd så : Nu när jag jobbar dag så ligger jag på 92 kronor i timmen >.<

Men över sommarn ska jag jobba natt , å då har jag väl ut 800 + OB .. Då är det från 20.30 - 7.10 på morgon!

Vill mest testa detta till hösten, då jag ska väl läsa till Undersköterska sen jobba i Dk. Inom vården där för du ut mellan 20-26k i handen.

Sök