Grotesk skrev:
Tänkte jag skulle slipa lite till på dem idag, man är lite pedantisk och vill verkligen ha det riktigt.
Jag tyckte det var värt 500 spänn å få fälgarna blästrade för att slippa stå å slipa så man får ont i fingrarna.
Mina fälgar var 18" å dina 15" lr? Så de borde ju vara billigare å blästra dina.
Hur har du tänkt lacka? sprayburk eller med spruta?
Lackade en uppsättning 19" för nåt år sen med sprayburk, köpte riktig färg hos en bilhandlare som bröt den nyansen jag ville ha sen köpte ja klarlack med härdare i. Blev skitbra tyckte jag!
Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.