Rattfyller

ceasarsallad
12 april 2009 · 43 Inlägg

Hej, om man åker fast för rattfylleri på eu-moped hur lång tid tror ni då att lämpet blir uppskjutet, kanske nån som vet tack vare erfarenheter mm? tacksam för svar!

mvh/ceasar

I used to smoke pinners while my moms made dinner
Now I smoke bombs and rock with Lynyrd skynyrd
Ford mustang "The Blue Scorpion" (1969)
Pierre_r Lastbilsmekaniker
12 april 2009 · 729 Inlägg

Åker man fast för rattfylla på en moppe så är man inte mogen nog till att få ha ett körkort... någonsin.
Rattfyllerister borde skjutas vid sidan av vägen... Men det är ju bara vad jag tycker.

Edit: Helst innan dom ens kommer ut på vägen med...

Senast redigerat av Pierre_r (12 april 2009)

Arradin
12 april 2009 · 631 Inlägg

Pierre_r skrev:
Åker man fast för rattfylla på en moppe så är man inte mogen nog till att få ha ett körkort... någonsin.
Rattfyllerister borde skjutas vid sidan av vägen... Men det är ju bara vad jag tycker.

Edit: Helst innan dom ens kommer ut på vägen med...

Ungdomar gör mycket dumheter...  Men jag håller med dig till stor del, finns inget jag avskyr så mycket i trafiken som rattfulla...

Och on topic, det finns ingen fast skala väl ?   allt döms från fall till fall, är det upprepade tillfällen så tar det LÅNG tid ( Hoppas jag verkligen! ) ..

Sanizz
12 april 2009 ·

Har 2 polare som åkte moppe fulla. Blev jagade av polisen. Polisen höll inte avstånd och när dom bromsade in med mopeden så körde snuten rätt in i dom. Fick en jävla massa skador m.m men konstigt nog slapp dom undan allt. Allt dom fick var att reparera moppen själva och en jäkla massa skador. Moped var även trimmad.

Så vissa har tur tongue

Destajnii
12 april 2009 · 219 Inlägg

är väl i två år man blir av med lämpet ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang