4752
Sök

Poppulärast vinner?

snickare
612 Inlägg
14 april 2009
Trådstartare
hur ska man rgentligen göra för att vara den som alla är avundjuka på , vara den som har snyggast bil och får dom bästa komentarerna räcker det inte med att ha en skaplig bil o snacka sitt intresse med andra? måste man vara aktiv och skriva en komentar om varje bil man ser för att sedan få en tillbaka? visst är de skoj när någon komenterar en bil för bilen är ju som ens eget barn smile men måste man ha de vackraste helatiden? räcker de inte med att de duger bara?  min bil är skaplig den sticker ut lite grann den tar mig från a till ö men ja kommer ju knappast vara med i någon motortidning med den för de finns ju inget "speciellt" med den, den har ingen värsting trimmad motor eller ett fett kjolpaket. den är hyffsad vanlig bara och de duger tycker ja smile

Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull

Random Hero
4 047 Inlägg
14 april 2009
ok, du får göra bra mkt mer om du vill bli "poppis" de räcker inte med en polerad rostfri calibra me ett par fälgar, men din bil såg ut o va i fint skick så nästan synd o göra plastmonster av den
Senast redigerat av DusanMandick (14 april 2009)

Dog food lid. Backwards

"Unloaded"
1 557 Inlägg
14 april 2009
Många brukar skriva: "Det finns en blogg för sånt här" <-- men här passar det faktiskt in.

"When innovation meets passion!"

1 814 Inlägg
14 april 2009
Ja man msået inte köra en showstopper direkt, men visst är det kul med en känd bil? tongue

1 754 Inlägg
14 april 2009
Köp en bil, råtrimma, bli känd på Internet med din bil, bli tagen av polisen, bli ännu mer känd pga det.

Något i den stilen?

Jag kan inget om allt.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
14 april 2009
DusanMandick skrev:
ok, du får göra bra mkt mer om du vill bli "poppis" de räcker inte med en polerad rostfri calibra me ett par fälgar,

Tycker det är mer än nog! Man ska inte ha "feta kjolar" så bilen ser ut som darth wader, Inte heller ska bilen vara råtrimmad och göra 0-100 på 1.6sec då dom blir helt opraktiska på alla sett då.

Jag tkr att den bästa sortens bilar är orginal och i fint skick. Om man nu vill hålla på styla sin bil så kan man väll göra det diskret? Och om man nu vill trimma bilen så kan man väll hålla sej till chip/nya kammar. Så man fortfarande får behålla baksätet så ens vänner har någonstans att sitta smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

got stance?
546 Inlägg
14 april 2009
tid, pengar och ha ett genomgående tema; inte en bord på rutan och en två meter hög vinge på en 740(inget ont om 740). då kan man komma långt.

&#22818;&#12398;&#21147;

1 661 Inlägg
14 april 2009
Det är väl självklart att det måste vara nåt speciellt med bilen för att den ska bli populär annars är det ju inget som utmärker den.
Det är väl värre för dom (jag) som slängt hundratusentals kronor på bilen och ändå inte är speciellt populär. Men vad spelar det för roll. Jag äger min bil för mig och inte för nån annan. Allt annat är bara bonus.
mvh

///R-Rated
528 Inlägg
14 april 2009
Hardjim skrev:
Det är väl självklart att det måste vara nåt speciellt med bilen för att den ska bli populär annars är det ju inget som utmärker den.
Det är väl värre för dom (jag) som slängt hundratusentals kronor på bilen och ändå inte är speciellt populär. Men vad spelar det för roll. Jag äger min bil för mig och inte för nån annan. Allt annat är bara bonus.
mvh

Word cool

/// BMW M3 E92 - Projekt
/// M3 e46 projektbilder
If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blu n´white

OEM <3
6 957 Inlägg
14 april 2009
Alla kommentarer jag får på min bil ser jag som push i rätt riktning, att man faktiskt har lite smak..
Det är ju en kul bonus, men min bil är min bil ingen annans, jag är nöjd med den (nästan, lite kvar tongue)

Sen ang. kommentarer så såg jag nu att jag lagt en himla massa, men jag kommenterar oftast alltid om det jag ser faller mig i smaken, sen skulle man kunna sitta en hel dag och kommentera bilar, för det
finns väldigt många fina bilar här smile

Mvh

OEM <3

Volvo850-92
1 682 Inlägg
14 april 2009
Vill man bli poppis så ska man ha denna bil. http://www.chooseyouritem.com/classics/ … Ville.html

3 714 Inlägg
15 april 2009
Volvo740-88 skrev:
Vill man bli poppis så ska man ha denna bil. http://www.chooseyouritem.com/classics/ … Ville.html

En cadillac idag är väl lika vanlig som 740?

Ska man synas så ska man ha något udda men stilrent cool

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

bonntrimmare
655 Inlägg
15 april 2009
för mej e de detaljer som räknas , cleant sa de vara smile  inte massa plast o vingar sad o ang motorn så får den ju gärna vara ganska trimmad smile  men men alla kan inte ha samma smak tongue

snickare
612 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
DusanMandick skrev:
ok, du får göra bra mkt mer om du vill bli "poppis" de räcker inte med en polerad rostfri calibra me ett par fälgar, men din bil såg ut o va i fint skick så nästan synd o göra plastmonster av den

ja fattar inte varför de är så snyggt med en massa plast o spackel gjordes de med ren plåt skulle ja vara impad men när dom bara plastar och använder spackel så det är fusk tycker jag.

snickare
612 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
Holiace skrev:
Köp en bil, råtrimma, bli känd på Internet med din bil, bli tagen av polisen, bli ännu mer känd pga det.

Något i den stilen?

nej inte direkt men att man blev igänkänd av andra o inte bara snuten.

snickare
612 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
BOLUND skrev:
för mej e de detaljer som räknas , cleant sa de vara smile  inte massa plast o vingar sad o ang motorn så får den ju gärna vara ganska trimmad smile  men men alla kan inte ha samma smak tongue

ja tycker att de ska vara rent så mycke plåt som möjligt, o de e fan roligare och ha en bil som är hyffsat orginal och snygg med en motor som gör att de rör på sig än o åka runt i en plastlåda smile

Sök