4842
Sök

Hur får jag bort dammet i min nylackade inredning?

498 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
#1
Jag lackade delar av inredningen idag och vissa delar fick mycket damm på sig och det ser ganska illa ut. Brukar sådant gå och polera ner eller våt slipa bort?

Mv. Jonny


Motorburen Ungdom
499 Inlägg
7 april 2009
#2
Våtslipa med minst 2000 papper, annars får du repor du får förbaskat svårt att rubba bort. Slipa med 2000, rubba, polera och sedan vaxa så blir det kalas!

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

498 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
#3
hUR BLIR DET OM JAG VÅTAR NER DET OCH SEDAN KLARLACKAR OM SKITEN


Motorburen Ungdom
499 Inlägg
18 april 2009
#4
Det funkar ..

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton


Sök