Jag lackade delar av inredningen idag och vissa delar fick mycket damm på sig och det ser ganska illa ut. Brukar sådant gå och polera ner eller våt slipa bort?
Våtslipa med minst 2000 papper, annars får du repor du får förbaskat svårt att rubba bort. Slipa med 2000, rubba, polera och sedan vaxa så blir det kalas!
Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri! www.garaget.org/Triton