4406
Sök

Styla min Fyrhjuling, SMC 250...

4 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
#1
Hallå allihopa, är ny härinne och önskar lite ideér evt. till styling av min SMC 250, fyrhjuling.

Här är bilder av den just nu: (bilder för 1-2 mån sen, fast ser ff ut så).

http://i222.photobucket.com/albums/dd89/Azzyh/Billede002-1.jpg
http://i222.photobucket.com/albums/dd89/Azzyh/tn_DSC00114.jpg
http://i222.photobucket.com/albums/dd89/Azzyh/tn_DSC00122.jpg

Saab
344 Inlägg
18 april 2009
#2
öhum;) sänka, nya fälgar, angel eye wink  hööhöö


nää men lacka kåpora lite snyggt?

4 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
#3
har kollat på dom här fälgarna:

http://www.atvhuset.se/Shop/Image/Article/36-1430.jpg
säker på det vill gör en skillnad wink

dessutom, tona fram lampan fram, tror inte jag hittar hellt ljusinsats passa perfekt till min med angel eye.. ville önska.. och är inte så bra på att göra homemade saker, men kanske något man borde fundera över? smile

Ej Medlem
369 Inlägg
18 april 2009
#4
dekalstrippa eller lacka om, sänkning, andra fälgar, byt belysningen  till nåt tuffare (dioder,vita blinkers), lacka motordelar, byt handtag, även broms & kopplingshandtagen till eloxerade, ta bort speglarna eller byt ut dom mot nåt diskretare, klä om sadeln,,,,,,sen ser det ju tuffare ut ifall DU ser bra ut på den också motivlackad hjälm kanske.
Finns hur mycket som helst men det är pengarna som styr!

Mvh

You haven't lived until you found something worth dying for!


Sök