4712
Sök

Evolve lyktspoilers s40N SKITKVALITE

1 581 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
#1
Hejsan!
fick ett par evolve lyktspoilers för baklysena till volvo s40N. Har legat i 3 veckor med körtelfeber så har inte kunnat kolla på dem förns idag. Till min stora förvåning så är passformen och kvaliten extremt bristande. För det första så räknade jag faktiskt med att dem var grundade för 1700 kr. Men det är väl inte hela världen. Men när man lägger dem mot baklysena så är dem alldeles snea på kanterna så dem följer inte lyset alls längst upp. Dem är alltså riktigt snea och skadade. Ska till min lackerare på lördag/söndag så tänkte han skulle få titta o göra en bedömning hur pass dem går att slipa men det känns som att det kommer bli stora glapp och sneda linjer. Det känns jävligt surt att betala 1700 kr för ett par glasfiberbitar som är halvtaskigt gjorda. Så frågan är hur jag ska gå tillväga? Säger min lackerare till mig att de inte kommer att bli bra för att dem är i så pass dåligt skick så vill jag ju inte montera dem. Då kan jag lika gärna plocka ner baklysena o lackera ögonlock direkt på plastkåpan. Men skulle ni kräva pengarna tillbaka för denna produkt? Har inte kvitto kvar men finns ju på mitt konto hos realcar bevis om köp. De kom levererade i en plastpåse som såg ut som vilken som helst. Dock har jag heller inte kvar denna.

Råd o rön hur jag ska göra. Vill ju inte ha stora glapp mellan lykta och baklucka pga att skäret är fel på spoilerna. Kan jag gå tillbaka och klaga?


Sök