Kör själv med Invida låter riktigt gott. dock ska man tänka på om man vill köra på bana så ligger man över DB gränsen. Skulle jag köpt idag skulle jag nog köpt ett Buddyclub
Som andra sagt så ska du åxå skaffa dig ett CAI.
vad det ger i effekt är väldigt olika men man brukar kunna räkna med en 15-25hk om man byter till CAI,Grenrör och avgas