25 april 2009
Trådstartare
Jo kom ner till parkeringen imorse o skulle skjutsa sambon men någon har haft kul o sparkat sönder sidospeglarna o då vi inte har mycket pengar alls att röra oss med så är ju detta extra jävligt. Dock har jag 9000 speglar på landet som vi ska till imorgon så frågan är om man kan få på dessa tillfälligt iaf till måndag tills man kan åka till skroten där de hade för perfekta 50: - /st

Lev livet nu innan det är för sent