Sablans idioter.....

Mr_Jetta Yamaha R1 Turbo ;)
9 juli 2006 · 255 Inlägg

I morse när jag kom ut stog det 3 st snorungar och slanga min bil ,löpte som svin när jag kom ,dom hade repat lacken och förstört hela tanklocket för mig sad och fattades ca 30L bensin !

ironhead volvoraggare
9 juli 2006 · 4 776 Inlägg

hörru jetta  köp dig ett låsbart lock eller så tar du och letar upp deras föräldrar som säkert är kriminella dom också och ge vad dom tål 30 liter är många slantar det

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Malmoe SSS -12
9 juli 2006 · 3 217 Inlägg

Eller skaffa fram 30 nya liter bensin och ett lackstift, bara att gilla läget... Svårt att veta vem ungjävlarna är! Finns många av dem nuförtiden...

Tyvärr så kan man inte göra så mycket! Sparka ner en moped eller något sånt, brukar räcka några minuter tongue

Edit: Det vet jag visserligen inget om!

Senast redigerat av Fuckface (9 juli 2006)

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
NitrousOxideSystem Zoom Zoom
9 juli 2006 · 381 Inlägg

va de på forden eller Ferrarin?

Power is Nothing Without Control
ironhead volvoraggare
9 juli 2006 · 4 776 Inlägg

fördjävligt sånt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
-PINNEN-
9 juli 2006 · 409 Inlägg

seriöst de blir ju anmälan på lacken om den var fin hade iaf jag gjort hade varit helt såld på ungarna och hade helt klart vart vaken och försökt få tag på dem! det är inte billigt me lack och inte häller me bensin längre! //johan

GÖr Som Ford KÖp Volvo!
Mr_Jetta Yamaha R1 Turbo ;)
9 juli 2006 · 255 Inlägg

Det var på Forden , Ferrarin finns ca 13 mil från mig

ironhead volvoraggare
9 juli 2006 · 4 776 Inlägg

bensinen är svindlade dyr det är en lyxvara med bensin nu för tiden

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
chrizz Administratör
9 juli 2006 · 11 783 Inlägg

Rubrik modifierad ... wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
JohnnyN Rutinerad medlem
9 juli 2006 · 1 938 Inlägg

Fan vad jävligt sad

OT

Fuckface skrev:
Sparka ner en moped eller något sånt, brukar räcka några minuter tongue

Edit: Det vet jag visserligen inget om!

Det brukar låta så wink

ironhead volvoraggare
9 juli 2006 · 4 776 Inlägg

chrizz skrev:
Rubrik modifierad ... wink

så du gillar inte att man svär eller

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Phaetoon
9 juli 2006 · 8 156 Inlägg

Du skulle ha löpt efter. Dom hade säkert mopederna i närheten.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Malmoe SSS -12
9 juli 2006 · 3 217 Inlägg

Phaetoon skrev:
Du skulle ha löpt efter. Dom hade säkert mopederna i närheten.

Då vet man vilka man ska sparka på också! tongue Notera väldigt väl, jag sysslar inte med sådant! Men det vore kul att testa, som på min egen big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Hamilton
9 juli 2006 · 8 865 Inlägg

Mr_Jetta skrev:
I morse när jag kom ut stog det 3 st snorungar och slanga min bil ,löpte som svin när jag kom ,dom hade repat lacken och förstört hela tanklocket för mig sad och fattades ca 30L bensin !

Dom kånka på 30L och du han inte i fatt.....

Fotograf på tierpidag.se
Mr_Jetta Yamaha R1 Turbo ;)
9 juli 2006 · 255 Inlägg

Hamilton skrev:

Mr_Jetta skrev:
I morse när jag kom ut stog det 3 st snorungar och slanga min bil ,löpte som svin när jag kom ,dom hade repat lacken och förstört hela tanklocket för mig sad och fattades ca 30L bensin !

Dom kånka på 30L och du han inte i fatt.....

hade min dotter på 3 Månader i famnen , tror inte att jag riskerar att hon skadas för en sån sak !
+ kan lätt ta reda på vilka det var , men det handlar inte om att jag vill att dom ska betala allt utan att jag precis är klar med bilen och då händer detta sad

Phaetoon
10 juli 2006 · 8 156 Inlägg

Fuckface skrev:

Phaetoon skrev:
Du skulle ha löpt efter. Dom hade säkert mopederna i närheten.

Då vet man vilka man ska sparka på också! tongue Notera väldigt väl, jag sysslar inte med sådant! Men det vore kul att testa, som på min egen big_smile

Jag hade nog strippat dom på sina plånböcker, skrivit upp deras personnummer, lämnat tillbaka allting, skällt ut dom en hel massa och bett dom lägga upp pengar till en lackering. Fixar ni pengarna direkt så slipper ni polisanmälan och skadestånd typ.

Någon stal en massa bensin från farsan bil. Vi fick aldrig tag på dom, men jag undrar vad farsan hade gjort. Hade det varit myndiga personer så hade dom nog fått stryk (och jag hade säkert hjälpt till)

Men har man en dotter på 3 månader så ska man tänka sig för, även om man inte bär henne i famnen för stunden. Man kan ju råka illa ut.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang