4073
Sök

Svetsloppor i fönster, våtslipa?

1 418 Inlägg
27 april 2009
Trådstartare
Har svetsloppor på ett utav fönsterna på omegan, går dom möjligtvis att våtslipa bort utan att repa sönder rutan?
+ att glasen till dimljusen är blästrade så borde isåfall kanske gå att våtslipa dom med?

eller är jag helt ute och cyklar?

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Forummoderator
26 621 Inlägg
27 april 2009
Lindberg88 skrev:
Har svetsloppor på ett utav fönsterna på omegan, går dom möjligtvis att våtslipa bort utan att repa sönder rutan?
+ att glasen till dimljusen är blästrade så borde isåfall kanske gå att våtslipa dom med?

eller är jag helt ute och cyklar?

Jag har förmodligen samma på en utav mina sidorutor, vilket är lagomt störande. Och i mitt fall tror jag att de gått för djupt för att kunna slipas bort..men det är bara som det ser ut visuellt.
Du kanske har klarat dig bättre..du råkar inte ha en bild eller två på det hela?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

1 418 Inlägg
27 april 2009
Trådstartare
Dom syns knappt, märkte dom inte förens jag försökte tona den rutan.. blir små fula irriterande prickar å man skrapade självklart sönder filmen över dom

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)

1 418 Inlägg
27 april 2009
Trådstartare
tillägger att jag inte behöver slipa bort dom helt utan bara slipa ner dom så dom ligger på samma nivå som glaset eller hur jag ska förklara

16 197 Inlägg
27 april 2009
brukar gå å få bort dom me rakblad.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Blästrare LITAB LACK
325 Inlägg
27 april 2009
prova med rakblad... ev en klickskrapa så får du bort det värsta...!!

Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda....!!

Sök