På tide å legge inn en liten prosjekt tråd her inne også.
Kort fortalt så kjøpte jeg bilen i mai 2005 og den har stort sett stått på verksted siden den gang.
Bilen forventes ferdig før jul.
Nissan 200sx S13
1990 modell
CA18DET
Modifikasjoner:
- Nismo Råde og veivlager.
- Portet og polert topp.
- Frest ventilseter.
- Slipt ventiler.
- Polert innsug.
- Rustfritt grenrør og elbow.
- 3" eksos.
- Garrett T28 turbo.
- RamAir luftfilter og veivhusfilter.
- Greddy oljecatchtank.
- HKS SQU dumpventil (satt 2 på da jeg kjøpte bilen)
- Walbro 255l. bensispumpe, proggresiv trykkregulator.
- 15 raders oljekjøler.
- IC hentet fra Skyline R34.
- GIK stage 2 chip med fuelcut defender.
- Smidde stempel
- Alu. reimhjul letta fra 3.2kg til 1.4kg.
- Erebuni glassfiberpanser.
- Autometer nexus målere
+++++
Noen bilder gjennom de siste åra:
2005
![http://i83.photobucket.com/albums/j294/sandvik80/CIMG4777.jpg]()
![http://sandvik-bros.com/exstra/s13/Picture%20030.jpg]()
![http://sandvik-bros.com/exstra/s13/Picture%20020.jpg]()
![http://sandvik-bros.com//exstra/s13/hwar4.jpg]()
![http://sandvik-bros.com/exstra/s13/IMG_0388.JPG]()
![http://sandvik-bros.com/exstra/s13/IMG_0395.JPG]()
![http://sandvik-bros.com/exstra/s13/IMG_0399.JPG]()
2006
![http://sandvik-bros.com/exstra/s13/IMG_0785.JPG]()
![http://sandvik-bros.com/exstra/s13/IMG_0788.JPG]()
![http://sandvik-bros.com/exstra/s13/IMG_1130.JPG]()
![http://sandvik-bros.com/exstra/s13/IMG_1145.JPG]()