5566
Sök

Söker efter monterings tips på "suicide" doors

LillNaisarn
28 april 2009
Trådstartare
Som rubriken lyder så undrar jag om någon har några bra tips och råd då jag tänkte mig inom snar framtid pröva på mig detta.

Någon som prövat på att göra "egna" genom att vända på dom befintliga eller är det lättare att köpa ett universal kitt och arbeta sig utifrån det ?

16 197 Inlägg
28 april 2009
kan säga att de e lättare å bygga egna om man e duktig på svets å smide..big_smile

kan dock va jobbigt om man ska göra de på en 4 dörrars bil,man måste göra ett rätt så grovt gångjärn eftersom man ofta bara får dit ett.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

LillNaisarn
28 april 2009
Trådstartare
evilaudio skrev:
kan säga att de e lättare å bygga egna om man e duktig på svets å smide..big_smile

kan dock va jobbigt om man ska göra de på en 4 dörrars bil,man måste göra ett rätt så grovt gångjärn eftersom man ofta bara får dit ett.

Tack för ditt snabba svar.

Kanske man tar och beställer fr Autolöc "gångjärnen" enbart för att sedan spegelvända resten.
Har du ngt mera tips som kan vara bra att tänka på innan man ev ger sig in på detta ingrepp ?
Tänkte mest så det inte slutar med att man gör det "halv klart" för att sedan inse att man inte kommer att få till det riktigt bra i slutändan.

Sök