6765
Sök

ta ur orginal luftburken i en 850? hur snälla hjälp :D

643 Inlägg
10 juli 2006
Trådstartare
jag har tagit loss röret som satt med 2 st torx skruvar. . men själva burken sitter fast där nere i nått som man verka ska trycka ihop å sen dra? ni är ju mer expert på det här än mig säkert neutral. . en liten nybörjare när det gäller å skruva med bilar. . skriv allt ni vet smile

tack

mvh erik

2 652 Inlägg
10 juli 2006
eftersom jag inte vet exakt hur dom sitter på 850 så säger jag = Lys med lampa o se hur de sitter ,. säkert busenkelt

643 Inlägg
10 juli 2006
Trådstartare
bmw_z skrev:
eftersom jag inte vet exakt hur dom sitter på 850 så säger jag = Lys med lampa o se hur de sitter ,. säkert busenkelt

joo men man ser man jag bara undrar om det är slita lr nått :S

2 652 Inlägg
10 juli 2006
jag vågar inte säga att de bara är att slita ,. men är de bussningar som håller hållaren ? brukar vara så ,, då ör de oftast bara slita till bussningen hoppar ur

582 Inlägg
10 juli 2006
hupp! vad hör jag? är det våld på gång? tänk på att om luft burken har suttit där sen den var ny, så kan den sitta så in i h.....e att man spräcker den! och dom är inte gratis om man vill ha original igen, så försök om möjligt att smörja på med nå rostlösare det brukar göra gummi halt, om den nu sitter med bussningar. lycka till

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

747 Inlägg
10 juli 2006
Det sitter med gummibussning i pressat i hål... bara att dra upp den.. Har jag för mej iaf...

Älgahäng Räjsing Club

Sök