4861
Sök

Att dekorera med 'Luddtyg' .

631 Inlägg
30 april 2009
Trådstartare
#1
Tjenixen,

har bestämt mig för att klä om baslådorna i lite roligare matreal, och lite roligare former.. 
har bestämt mig för att använda sånt där Luddigt ( Långhårigt? ) tyg, ingen aning vad det kallas..   Men jag är lite nyfiken på hur folk har fäst det, många som har det på insidan av bagageluckan på S40is osv..

Men när jag försöker tänka ut på sätt att fästa det snyggt, så syns det så väl var man har fäst det..  Meh..

Någon som även vet vart man kan få tag i svart långhårigt tyg i göteborgsområdet? Varit i dom vanliga affärerna, men ingen som har sånt 'längre' , ingen som vill ha tydligen wink    .. naturligtvis inte varit överallt.. men men.. man vill ju begränsa sökområdet tongue

Tack!


Sök