Hur många har iPhone här på garaget? och vad tycker ni om den.

MrNinja
29 april 2009 · 148 Inlägg

Iphonens specifikationer är väll knappast något som man köper den för. Det är istället hur lättanvänd den är, hur stilren och snygg både utsidan och gränssnittet är. Sen det skönaste med Iphonen, det finns en telefon och den finns länge. Så folk hinner göra lite kul program, spel osv vilket inga andra mobiltillverkare lyckas med pga att dom spottar ut 10 modeller i veckan..

alfredsson
29 april 2009 · 231 Inlägg

MrNinja skrev:
Iphonens specifikationer är väll knappast något som man köper den för. Det är istället hur lättanvänd den är, hur stilren och snygg både utsidan och gränssnittet är. Sen det skönaste med Iphonen, det finns en telefon och den finns länge. Så folk hinner göra lite kul program, spel osv vilket inga andra mobiltillverkare lyckas med pga att dom spottar ut 10 modeller i veckan..

Håller med dig! iPhonen är den bästa luren jag har haft.

Senast redigerat av alfredsson (29 april 2009)

Mortalis VW-nörd?
29 april 2009 · 4 332 Inlägg

40% av priset är för att det står Apple, 40% för att den är en modepryl och 20% för vad den kan

MrNinja
30 april 2009 · 148 Inlägg

Mortalis skrev:
40% av priset är för att det står Apple, 40% för att den är en modepryl och 20% för vad den kan

100% nån som aldrig ens provat den, åtminstone mer än nån minut wink

Rquired Allmänt envis
30 april 2009 · 12 512 Inlägg

MrNinja skrev:

Mortalis skrev:
40% av priset är för att det står Apple, 40% för att den är en modepryl och 20% för vad den kan

100% nån som aldrig ens provat den, åtminstone mer än nån minut wink

Kan kanske hålla med om att 30-40% av priset för att det står Apple (= modepryl) på den

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
JohanW
30 april 2009 · 212 Inlägg

Var lite skeptisk till Iphonen i början och var övertygad om att det inte var nått jag skulle betala för... Vann dock en i en tävling på jobbet och det är helt klart en av dom bästa lurarna jag haft. Haft den 1år och känner inga behov av att byta ut den, flera kunder har också skaffat Iphones och ingen har varit missnöjd vad jag vet...

Mini JCW (2016)
andreas_hudik
2 maj 2009 · 82 Inlägg

Många här säger att det inte är en mobil, utan något annat. Som klarar det mesta. Varför stödjer den då inte multitasking? Visst, musikspelaren kan man använda å köra annat under tiden, men sen tar det stopp. Vilket jag anser gör den rätt värdelös med alla dess "smarta funktioner".

Hade en iPhone för ett tag sen, sämsta skit jag har haft. Nu har jag en HTC Touch HD, så mycket bättre å då kan man använda multitasking riktigt också smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang