3128
Sök

Lågkonjunktur = FLER svartaxi förare????

252 Inlägg
27 april 2009
alain skrev:
Bara säger så.
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.

Är du igång nu igen och leker moderator?

Muttley
27 april 2009
Kickboxer skrev:
alain skrev:
Bara säger så.
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.

Är du igång nu igen och leker moderator?

är väl bra han visar nybörjarna hur de ska gå till, för de fattar ändå i princip bara 10 % av användarna här ändå.

vinnarskalle!
907 Inlägg
28 april 2009
prodrive skrev:
Är det bara jag som känner starkt hat emot låtsasmoderatorer?

För en gångs skull håller jag med dig ;-)

Nopp, jag kör inte svarttaxi längre. Hatar att slöåka, har kört för mycket bil i mina dagar.

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
28 april 2009
Kan nog saga att far jag inte jobb nar jag kommer hem fran NZ och asien, sa ar det fullt mojligt att man tar ngn helgdag, vart fan skall man annars fa pengar fran, det blir ju salja sin rov pa ebay eller ngt, tror dock inte jag kommer andvanda mustangen om jag skulle fa for mig denna ide' hehe, men egentligen vad kostar det att fa riktigt taxileg, det borde ju inte vara for kass inkomst om du far manga korningar av dina fyllepolare? ole'

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

12 086 Inlägg
28 april 2009
prodrive skrev:
Är det bara jag som känner starkt hat emot låtsasmoderatorer?

Hat är väl o ta i men det finns en viss låtsasmoderator som börjar bli för mkt!

660 Inlägg
28 april 2009
Jag kör ofta svartaxi på helgerna, oftast är det folk jag känner som jag kör.. Har hänt några gånger att det blivit ett random fyllo på stan...

Har hållt på med detta i 2 år nu och mitt nätverk av kunder har växt något enormt! Vissa dagar kan jag åka över 20 mil (Bara i sandviken!) drar dock in allt från 2 000 - 6 000 kr i månaden på detta så jag kommer aldrig sluta!

Risken att man åker fast är minimal! Polisen får inte uppmuntra folk till att begå brott så att en polis under täckmantel ska åka fråga om man kan köra dom för en slant är obefintlig, dock får man ofta ganska arga blickar av polisen när man åker runt på stan.

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

12 086 Inlägg
28 april 2009
Soderqvist skrev:
Jag kör ofta svartaxi på helgerna, oftast är det folk jag känner som jag kör.. Har hänt några gånger att det blivit ett random fyllo på stan...

Har hållt på med detta i 2 år nu och mitt nätverk av kunder har växt något enormt! Vissa dagar kan jag åka över 20 mil (Bara i sandviken!) drar dock in allt från 2 000 - 6 000 kr i månaden på detta så jag kommer aldrig sluta!

Risken att man åker fast är minimal! Polisen får inte uppmuntra folk till att begå brott så att en polis under täckmantel ska åka fråga om man kan köra dom för en slant är obefintlig, dock får man ofta ganska arga blickar av polisen när man åker runt på stan.

//Soderqvist

Kör du runt i peggan då? smile
Är de inte jobbigt att folk ringer varje helg och vill ha skjuts?
Jag hade ju fått spader tongue

82 Inlägg
2 maj 2009
Organiserad svarttaxi håller man ju inte på med, men kommer det någon som inte är stupfull i 25-30 års åldern å frågar efter skjuts så ställer man ju upp. Dom brukar ju vara rätt lugna att ha i bilen å oftast rätt roliga.

Då kan man även dra in lite pengar, typ 500 kr för 1 mils körning. Om dom är 2-3 st.

660 Inlägg
3 maj 2009
JapMax skrev:
Kör du runt i peggan då? smile
Är de inte jobbigt att folk ringer varje helg och vill ha skjuts?
Jag hade ju fått spader tongue

Japp klart jag kör runt i peggan wink Folk klagar på rymligheten men dom får juh åka billigt och varmt istället.

Jo klart det är jobbigt, är man inte på humör för att köra så är det extra jobbigt!

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

Sök