4607
Sök

Köpråd: bilstereo 9-3 OG

182 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
kan jag inte behålla min orginalhuvudenhet, köpa slutsteg och koppla in mina mina 3.5" i instrumentbrädan, köpa nya 6.5" till dörrarna och nya 6x9 till baken?

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
4 maj 2009
Jo det fungerar om du köper en adapter för att få ut lågnivå (finns bland annat hos Backes). Men om du ändå ska ha både 6,5" och 3,5" fram så röstar jag på att du köper kittet jag tipsade om tidigare, JBL GTO-6583c och driver det samt ett par 6x9or i hatthyllan på steg.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

182 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
jag har SE paketet på saaben min men minsta stereon vilken innebär att det är tomt i framdörrarna. tror ni att jag måste dra egna sladdar dit eller är de fördragna? och kan jag använda mig av de gamla sladdarna om jag kopplar om skiten till ett slutsteg?

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
4 maj 2009
Det kan finnas kablar dragna till framdörrarna, men det kan lika gärna vara tomt, verkar vara lite lotteri det där. Enklaste sättet att ta reda på det är nog att öppna och kolla, av med dörrsidan bara så ser du. Om det finns så kan du använda dom, annars så får du dra själv och då kan du ju passa på att ta 2,5mm2.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

362 Inlägg
4 maj 2009
Haha okej då kanske de är dags att börja titta på brl igen då tongue Dom var så dyra förut så har bojkotta dom ett tag nu tongue

ChriZtoffer skrev:
Thunis skrev:
...Jag tog allt från blekingebilradio.se då jag personligen tycker brl är dyrt...

...Pioneer DEH-2100UB 1699kr på blekingebilradio.se...

Hehe, bara så du vet så kostar den 1598 på BRL. wink

Sök