4530
Sök

Plasmamätartavlor, erfarenhet?

Muttley
6 maj 2009
#1
http://www.blocket.se/vi/21232256.htm?ca=23_4_s

hej titta lite på de mätarna.
någon som har erfarenhet av de?, bara montera utan problem ? och blir de verkligen bra ljus i dem med?
Senast redigerat av tkd_rille (6 maj 2009)

836 Inlägg
6 maj 2009
#2
blir hur bra ljus som helst i dom och montera e väl inget svårt när du väl får ut instrumenthuset och bort me glaset smile


Muttley
6 maj 2009
#3
okej, typ är de som vanliga mätartavlor ?
finns de bilder på dem när de inte sitter i mätarhus ?.
någon som har de här=) kvittar vilken bil.


Sök