5601
Sök

Hjälp av val mellan olika huvudenheter???

GL77
7 maj 2009
Trådstartare
Jag ska nu köpa mig en ny huvudenhet och då behöver jag lite hjälp i djungeln...

Jag har alltid haft JVC maskiner innan, och jag funderar på att köpa en JVC KD-R801 eller R901:an...

Vad tycker ni om detta?

Vad kan ni rekomendera annars???

Seriösa svar tack!

/G

2 914 Inlägg
7 maj 2009
tror det är mkt extrafunktioner på den, vet inte varför dom gjort så (t.ex. 30 olika färgval, 2 usb osv) okej usb är jättebra men varför 2 st??
onödigt. tror man ska köpa en utan den extra lull lullen
tror mer på JVC R901
(bättre ljud för samma pris utan onödiga (enligt mig) extrafunktioner det är så jag resonerar nu).
t.ex. Pioneer DEH-P700BT på brl 3 495 kr/st

tror jag skulle köpt pioneern men du gör som du vill,

GL77
8 maj 2009
Trådstartare
Okej, jo jag har kollat på den oxå. Men de 2 st USB kontakterna är bra för en av dem pluggar man in bluetooth adaptern i.

Men jag vill ha en som har LP/HP filter på lågnivåutgången, samt att ljudet ska vara mycket bra.

Ska ju bygga ut systemet med flera slutsteg m.m.

573 Inlägg
8 maj 2009
G-POWER skrev:
Okej, jo jag har kollat på den oxå. Men de 2 st USB kontakterna är bra för en av dem pluggar man in bluetooth adaptern i.

Men jag vill ha en som har LP/HP filter på lågnivåutgången, samt att ljudet ska vara mycket bra.

Ska ju bygga ut systemet med flera slutsteg m.m.

då kan jag varmt rekommendera nya Kenwood KDC-BT8044UY, priset ca 3000, 3 par lågnivå fram, bak och sub.
köpte en sådan för inte allt för länge sen, jäklar vad bra ljud det blev och fina inställningsmöjligheter.
Inbyggd BT och USB på baksidan. Ljudet, tja namnet säger ju allt det är ju en kenwood.

Mkt bra maskin rekommenderar den starkt.

Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!

Sök