Loci skrev:Är de E-märkta skall det väl inte vara några problem ?
Svarta skärmblinkers till Ford. Pris per par. E-märkta.
Funkiee skrev:Svarta skärmblinkers till Ford. Pris per par. E-märkta.Stog på sidan där! alltså lungt att smäcka på bilen, utan att de ska klaga o hålla på Mvh Patrik