Inför: VästeråsTräff #1 2009-05-09

John87 Stolt Volvoägare
10 maj 2009 · 4 913 Inlägg

TripleC skrev:
Vart är alla foton:D

Dom väntar jag också på smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Fet_intercooler
10 maj 2009 · 169 Inlägg

Helt klart lyckad träff tycker jag,mer folk än förväntat

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.
Volvo V90 D4 awd inscription "Blåbäret" (2017)
removal PULVERLACKERAR
10 maj 2009 · 605 Inlägg

Kanon träff.....Lite kallt bara, men annars kanon

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack
Chevrolet Impala "nöjesbilen" (1959)
Saab 9-3 VECTOR "E-85an" (2008)
Chevrolet Impala "Knack8an" (1959)
Prolac
10 maj 2009 · 123 Inlägg

Jodå,synd bara att det blåste så jävla kallt.blev det nå race sen eller så hoppas man inte missade för mycket :s


Fet_intercooler skrev:
Helt klart lyckad träff tycker jag,mer folk än förväntat

Hyundai accent "1.6 gls" (2004)
TripleC
10 maj 2009 · 222 Inlägg

Jo det va en bra träff men snuten hade sina stylade bilar där tongue frågade vad det är för styling dem hade:D men fick ej nå svar:( tror det e veilside som har stylat deras bilar:P hahaha

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se
FreddeK
10 maj 2009 ·

removal skrev:
Vlt ringde mig nyss och vill ha lite info ang ikväll...Dom kan tyvärr inte komma då dom har dragit ner på folket....
Dom vill gärna veta hur många som har vart å kvällen samt lite kort....
Kan vara kul med lite gratis reklam....
Dom är EXTREMT intresserade om det blir RACE.....Dom vill ha lite bilder ang det....
Västerås går back 25 miljoner på en flygplats varje år så det kanske vore bättre med lite akt därsmile

haha var det därför jag såg en kille med VLT.SE på ryggen springa runt med sin kamera då?

Fan dom vill veta om det vart race så dom kan skriva massa negativt...åå kanske förstaupplaga=) idioti!

Senast redigerat av Freddeponken (10 maj 2009)

removal PULVERLACKERAR
10 maj 2009 · 605 Inlägg

Freddeponken skrev:

removal skrev:
Vlt ringde mig nyss och vill ha lite info ang ikväll...Dom kan tyvärr inte komma då dom har dragit ner på folket....
Dom vill gärna veta hur många som har vart å kvällen samt lite kort....
Kan vara kul med lite gratis reklam....
Dom är EXTREMT intresserade om det blir RACE.....Dom vill ha lite bilder ang det....
Västerås går back 25 miljoner på en flygplats varje år så det kanske vore bättre med lite akt därsmile

haha var det därför jag såg en kille med VLT.SE på ryggen springa runt med sin kamera då?

Fan dom vill veta om det vart race så dom kan skriva massa negativt...åå kanske förstaupplaga=) idioti!

Är väl bra att det kommer ut så att man kan få en bana att köra på!
Är förjävligt med folk som står på sidan som ni kanske märkte... mad
Fulla jävla idioter som inte fattade var dom skulle stå....
Visst kommer folk alltid att köra olagliga race, men att minska risken med liv är alltid något....
jag ÄLSKAR olagliga race men när det blir såhär mycket folk känns det fel....

Vill tacka alla som ställde upp i racet...
Kanon bra.....

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack
Chevrolet Impala "nöjesbilen" (1959)
Saab 9-3 VECTOR "E-85an" (2008)
Chevrolet Impala "Knack8an" (1959)
GurraG INGET ANNAT!!
10 maj 2009 · 1 725 Inlägg

Va ej där som jag önskar jag varit, men som sagt även här nere kämpar vi för lagliga race men kommuner och allt kämpar emot.. och när det blir för mycke folk så blir det gärna lite fel och sen blir det fulla människor och någon vinglar till och sådär

WeDo
10 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Använd eftersnack-tråden.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang