Tjo. För ett tag sen så köpte min far en Chrysler Voyager -94. När han köpte den så var den fräsh och så. Men nu efter ca 2 månader har det släppt färg på Kofångare och listerna runt om. Samt att fälgarna har börjat tappa färg.
Undrar nu hur man gör i ordning dom? Hur lackar man fälgarna samt hur tar man bort den gamla färgen på kofångaren och lägger på en ny färg? Grundarbete mm. Vill helst göra allt själv. Så inte lämna in det till nått företag.
Kan gå ner i garaget och ta bilder ifall så önskas.. Tacksam för hjälp