4696
Sök

Avgas systen audi a6 -98 utblås på varje sida

739 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
hej hej någon som vet vart man kan köpa ett avgas system med ett utblås på varje sida så som det är på dom lite nyare audi?
samt om någon vet om det passar rakt på från en a6 quattro för dom har ju så som ja vill ha
eller om någon byggt ett själv med simon uneversal skulle ja gärna vilja veta vilka delar ja ska köpa

tacksam för svar

214 Inlägg
11 maj 2009
finns massa dämpare på biltema med dubbla utgångar så du får dra eget, annars kan man göra som jag gjorde på min gammla bmw, ja bygde ett helt eget, köp rör, dämpare o allt du ska byta, sen typ mitt under bilen kapar du upp ett hål så du kan svetsa fast en annan rör del, sen är det bara att dra vart du vill smile

Bakhjulsdrift o kjolar på volvo ska de va ;)

739 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
Frasse1 skrev:
finns massa dämpare på biltema med dubbla utgångar så du får dra eget, annars kan man göra som jag gjorde på min gammla bmw, ja bygde ett helt eget, köp rör, dämpare o allt du ska byta, sen typ mitt under bilen kapar du upp ett hål så du kan svetsa fast en annan rör del, sen är det bara att dra vart du vill smile

men ja vet ju inte vad ja behöver för böjar å rör tänkte om någon visst sen vill ja inte köpa biltemas skit rör galvat skit som inte går att svetsa i å rostar upp efter ett halv år

Sök