4180
Sök

Harman Kardon AVR 7500?? bra beg köp??

lastbils chaffis......
299 Inlägg
14 juli 2006
Trådstartare
tjena funderar på att köpa ny hemma stereo.. tittiar runt lite och hittade en affär som säljer en HK AVR 7500 för 6500;- är det ett bra köp eller ska man satsa på en ny förstärkare?? ska väl säga att jag får 6 månaders garanti och 3 månaders fullbytesrätt.... är inte jätte grym på ljud självså alla kommentarerär välkomna......

i wish my lawn was emo so it would cut itself!

381 Inlägg
14 juli 2006
Den är mkt bra den stereon. Snäppet under värstingen. Tror nypriset ligger strax under 20 000:- om jag inte har helt fel för mig. H/K har blivit riktigt bra. Iaf den Avr serien. Fast sen finns de juh äldre H/K Som är grymt bra. Men runt 6000:- för en AVR 7500 å man jag hade haft pengarna så hade jag köpt den iaf. Tror till och med man kan koppla till extra slutsteg till dessa om man nu inte e nöjd men effekten som H/K lämnar. Skaffa gärna H/K´s dvd oxå om du inte har någon. Dom kan jag rekomendera. Fast bästa hemma stereon jag har haft någonsin är en Tube Unises. Rörförstärkare. Bättre ljud får man leta efter! Fast ligger i helt andra prisklasser! Ny pris 36 000:-

Sök