7214
Sök

Huvudenhet, Mutant MT2100 vs HILLMAN HDC-1520

8 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
hej jag har lite funderingar kring en huvudenhet.
Jag har kollat på "Mutant MT2100
                          "HILLMAN HDC-1520" http://www.itsajten.com/productview.asp … &c=946

Jag undrar nu vilken som är mest pris värd och vilken som är bäst helt enkelt. Jag är ute efter en stereo med mycket inbyggd effekt t.ex. 4x50 och uppåt. Men även en så pass avancerad att man kan ställa in diskant, bass osv. Skulle vara tacksam om någon kan hjälpa mig att hitta en huvudenhet. smile
Senast redigerat av chrizz (13 maj 2009)

ljudfantast
1 372 Inlägg
12 maj 2009
Ska du driva dina högtalare med stereon?
Vad är din budget?

I mitt tycker är det bara bortkastade cash på att satsa på något under 1000 kr. Du kommer vara mer nöjd med något i 1500krsklassen. Det är verkligen skillnad på bra och dåliga HU:s.

8 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
Ja jag tänkte driva fram systemet... smile är det så stor skillnad i vad enheterna kostar? vad skulle du rekommendera?

660 Inlägg
13 maj 2009
michieff skrev:
I mitt tycker är det bara bortkastade cash på att satsa på något under 1000 kr. Du kommer vara mer nöjd med något i 1500krsklassen.

Säger han med MDS-saker i sin bil tongue

ON-TOPIC: Jag skulle nog satsat på en Mutantspelare av dom två du rekommenderade... Den vet jag kommer ge dig många många år av lyssnande i din bil, tyvärr så är stereoapparater väldigt klena om man tänker på den inbyggda effekten men om du bara ska lyssna på radio eller slölyssna när du åker till jobbet så är den effekten tillräcklig!

En märke jag testa för typ 2 år sedan är Panasonic och deras HU:s var riktigt bra om man tänkte på den inbyggda effekten i stereon! Bara ett litet tips då vissa av panasonics enheter kostar lika mycket som Mutant!

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

8 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
ok tack så mycket för ditt svar då ska ja satsa på mutanten big_smile

Sök