11273
Sök

Volvo s70 radio.

998 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
Har haft en jobbig vecka med dator haveri och en bil men AC problem. Så idag kopplade jag bort batteri kabeln sen gick det inte som väntat och jag kopplade på allt igen och sen skulle jag skriva in koden till radion men efter tre försök så låste den sig, tydligen så fick jag inte rätt kod av säljaren.

Så nu är den låst, som om inte denna veckan har varit åt helvete innan.

Får då köpa en ny radio läste att det kostar en del att låsa upp den, men går det att sätta in en större radio än den man hade innan, det vill säga en SC-900 har en SC- 805 där nu. Hittade en SC-900 på blocket.
Eller ska jag köpa en ej original radio, men då hur blir det med alla kablar och sånt.
Finns det kablar att köpa så man inte behöver skarva och sånt.
Och hur blir det med högtalarna har 2st i instrumentbrädan, 4st i dörrarna och två i hatthyllan, tror inte det finns fler men kommer alla att funka med en ej original.

Hoppas ni fattar vad jag menar, om inte fråga smile

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Hifi Freak
462 Inlägg
14 maj 2009
Inga problem om du tar en fetare modell. Bara o köra. Alla kablar är lika...

Är du intresserad så har ja en volvostereo. kommer inte ihåg va den heter. Men det är den med 3cd vxl. Har suttit i min V70R

/Andreas

LordLife skrev:
Har haft en jobbig vecka med dator haveri och en bil men AC problem. Så idag kopplade jag bort batteri kabeln sen gick det inte som väntat och jag kopplade på allt igen och sen skulle jag skriva in koden till radion men efter tre försök så låste den sig, tydligen så fick jag inte rätt kod av säljaren.

Så nu är den låst, som om inte denna veckan har varit åt helvete innan.

Får då köpa en ny radio läste att det kostar en del att låsa upp den, men går det att sätta in en större radio än den man hade innan, det vill säga en SC-900 har en SC- 805 där nu. Hittade en SC-900 på blocket.
Eller ska jag köpa en ej original radio, men då hur blir det med alla kablar och sånt.
Finns det kablar att köpa så man inte behöver skarva och sånt.
Och hur blir det med högtalarna har 2st i instrumentbrädan, 4st i dörrarna och två i hatthyllan, tror inte det finns fler men kommer alla att funka med en ej original.

Hoppas ni fattar vad jag menar, om inte fråga smile

Sök