4821
Sök

Skapa skivomslag med låtlista när man bränt mp3-skiva

4 001 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
Tjena, eftersom det är typ 2 år sedan jag brydde mig om att göra ett skivomslag så har jag glömt hur man gjorde, någon som har ett tips på hur det går till?
Jag har bl.a Nero 8

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Fire And Silk
2 254 Inlägg
13 maj 2009
Nero Coverdesign?

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

4 001 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
-Mackan- skrev:
Nero Coverdesign?

jo, men jag vill ha ett program som automatiskt läser av låttitlarna och lägger upp dom på skivomslaget, och den funktionen hittar jag inte

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Fire And Silk
2 254 Inlägg
13 maj 2009
Du öppnar "Nero Coverdesign"  sedan trycker du på "OK" sen högerklickar du och och trycker på "Insert" sedan på "Image".

Tjaaa, sen är det väl bara att skriva ut antar jag.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''

Fire And Silk
2 254 Inlägg
13 maj 2009
kolvas skrev:
-Mackan- skrev:
Nero Coverdesign?

jo, men jag vill ha ett program som automatiskt läser av låttitlarna och lägger upp dom på skivomslaget, och den funktionen hittar jag inte

Aha, det är lite knepigare kanske tongue

4 001 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
-Mackan- skrev:
kolvas skrev:
-Mackan- skrev:
Nero Coverdesign?

Aha, det är lite knepigare kanske tongue

jepp, man jag har gjort det men jag kommer inte ihåg vilket program jag använde eller hur jag gjorde...

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
14 maj 2009
ska du skriva ut en platta lr bränna  in på skivan ?  ifall du  ska bränna in de på skivan så ska du ha skiva som har stöd för lihgtscribe lr hur de stavas och en brännare med den funktionen.

Sök