Ja visst kan man köpa dyrare och dyrare jag har byggt bilstereo sedan förra sekelskiftet var bland annat med i första sm så lite har jag vet med om jobbat på en känd firma i västsverige med montage och försäljning. Men de som tvivlar om denna spelare bör nog tänka om lite det är inte bara en spelare köp till en kamera för 399 på Kjell och kör både blåtand USB och SD minne samt DVD vad fattas ? Jag är kanon nöjd med denna billiga lösning monterade ett gammalt steg SONY och en 12" sub och extra skärm till dottern i nackskydd i AUDI A6 Avant -97 (åkbilen) nu är man fullt utrustad med en billig peng inga tvivel köp innan de går upp i pris ! när alla fattat vad det egentligen är så kommer det bli så bara finnessen med att stereon tar över mitt vanliga headsett är ju grym, vill man inte att de som ev. åker med ska höra vad man talar om så växlar man med en knapptryckning på de vanliga headsettet och vipps så hör ingen annan.blibglatt förvånade när du får ett telefonsamtal som pausar det du lyssnade / tittade på innan, på tal om tittade vad sägs om att titta på bilderna du tog med din digitalkamera i bilen till musik ytterligare finesser finns jag finner nya andväningsområden varja gång jag mixtrar med den så (KÖP) inget att förlora