OBS! Återfunnen! VOLVO 850 GLE -93 STULEN i Kungälv

SouthWillRiseAgain
16 maj 2009 · 45 Inlägg

Bilen är återfunnen men inte grejorna i!

Hej nu har min bil blivigt stulen från mig och jag hoppas ni kan hjälpa mig söka efter den?
Stulen på ICA Maxi Kungälv kundparkering Fredagen 14 maj mellan 13:00 och 22:00
Det är en Röd VOLVO 850 GLE -93 med registrerings nummer PYD 671!(bilen är skriven på min mamma, Maud Persson) Bilen är Relativt lätt att känna igen bland alla solblekta röda volvo 850 eftersom höger fram skärm, kofångare fram och motorhuv är i det närmaste NYTT! resten är ganska blekt, speciellt listerna. Sedan har höger bakdörr en liten bula som också är lätt att känna igen på nära håll.
Bilen kan finnas med stor omkrets runt Kungälv och Göteborg då det nästan var full tank vid tillfället av stölden!! I bilen fanns bl.a. MIN nya reg.skylt med texten WIKTORSSON mina skogskängor och skolryggsäck vilket jag inte tror nårga tjuvar vill ha och kan därför ha dumpat på någonstans!
Kontakta mig på min mobil 0707-228346 om ni har hittat eller sett något av min bil eller sakerna som fanns i den.

Tack på förhand Tony W!





https://www1.garaget.org/gallery/archive/72407/657466_pkzqkf.jpg
STULEN VOLVO 850 GLE -93 reg: PYD 671


https://www1.garaget.org/gallery/archive/72407/657467_znr4gp.jpg
STULEN!! Denna skyllt låg i bagagen med WWF ruggsäck med skolböcker och mina skogskängor.. dessa är kanske inget som en tjuv vill ha så ring om ni hittar detta

Senast redigerat av SouthWillRiseAgain (17 maj 2009)

Gawar
16 maj 2009 · 113 Inlägg

Bor inte riktigt i närheten men hoppas du hittar och fårtillbaka din bil hel och fin...

bad_boy89
16 maj 2009 · 44 Inlägg

fan det var inte kul att höra tony hmm

Audi A3 3,2 Quattro "Ådiii Jäveln" (2004)
Saab 9-3 Aero "Aero projekt 2011 version 1.0" (2001)
SouthWillRiseAgain
16 maj 2009 · 45 Inlägg

Menvafan skrev:
Bor inte riktigt i närheten men hoppas du hittar och fårtillbaka din bil hel och fin...

aa hoppas att alla ute i vårt land kan ha min bil i tanken när ni åker till/från jobbet, nöjes åker eller liknande! den kan i teorin vara på en radie av 50+ mil från Göteborg:(

SouthWillRiseAgain
16 maj 2009 · 45 Inlägg

bad_boy89 skrev:
fan det var inte kul att höra tony hmm

Nää det känns faktist jävligt surt.. och sen har jag bla halva religionsarbetet som jag måste lämna in på måndag i bilen när den blev stulen..

Gawar
16 maj 2009 · 113 Inlägg

Sant... Ska hålla ögonen öppna då jag jobbar som lastbils chaffis....

_xenon_
17 maj 2009 · 93 Inlägg

Menvafan skrev:
Sant... Ska hålla ögonen öppna då jag jobbar som lastbils chaffis....

samma här i 08a området smile

SouthWillRiseAgain
17 maj 2009 · 45 Inlägg

_xenon_ skrev:

Menvafan skrev:
Sant... Ska hålla ögonen öppna då jag jobbar som lastbils chaffis....

samma här i 08a området smile

Tack till alla ni som hållit utkik! bilen är återfunnen i surte (mellan Kungälv och Göteborg) parkerad så prydligt på surtegrillens parkering!

Nu återstår det bara att försöka få tillbaka grejjorna som låg i bilen vilket ser mörkare ut..

RallizZ
17 maj 2009 · 124 Inlägg

SouthWillRiseAgain skrev:

_xenon_ skrev:

Menvafan skrev:
Sant... Ska hålla ögonen öppna då jag jobbar som lastbils chaffis....

samma här i 08a området smile

Tack till alla ni som hållit utkik! bilen är återfunnen i surte (mellan Kungälv och Göteborg) parkerad så prydligt på surtegrillens parkering!

Nu återstår det bara att försöka få tillbaka grejjorna som låg i bilen vilket ser mörkare ut..

Kul att höra att du hitta din bil (: Hoppas du hittar dina prylar bara hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang