Jo jag såg en billig svets som såldes ut för halva priset, nypriset ligger på 1500: - denna http://www.rusta.se/pdf/product/svets_3195-1117.pdf o undrar om den duger till att svetsa lite avgas o laga lite rost hål? Vet att gas svets är de shit men om man bara ska ha den till lite svetsning av avgas o rostlagning av lite hål i bil borde inte denna funka bra då?