3904
Sök

Någon som vill göra om min bil (en volvo 244 glt 81-)(helst drifting stuk) med lack sänkan och fälgar??

OVERBOOSTED
852 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
#1
tjena big_smile någon som vill göra om min volvo 244 ?? annan färg bort med alla dekaler andra fälgar .. jag vill att det ska va drifting stuk på den tongue

så nån som har tid me lite modifikationer big_smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/98061/662275_tq6iyl.jpg
någon som vil göra om 240in big_smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/98061/662308_9ohcr6.jpg
en sommar bild på 240in big_smile

R.I.P Paul Walker!!!!
länk projekttråd- Toyota Supra MKIV 2JZ GTE & VOLVO amazon :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234893

1 585 Inlägg
19 maj 2009
#2
göra om i photoshop eller göra om på riktigt i verkligheten?

OVERBOOSTED
852 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
#3
Jolle87 skrev:
göra om i photoshop eller göra om på riktigt i verkligheten?

i photoshop tongue jag håller på med den men det går segt framåt sad

R.I.P Paul Walker!!!!
länk projekttråd- Toyota Supra MKIV 2JZ GTE & VOLVO amazon :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234893

Volvoskadad
6 017 Inlägg
19 maj 2009
#4
jh-hindersson skrev:
Jolle87 skrev:
göra om i photoshop eller göra om på riktigt i verkligheten?

i photoshop tongue jag håller på med den men det går segt framåt sad

Finns en "gör om min bil" tråd

Jonas

OVERBOOSTED
852 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
#6
Volvo_Mannen skrev:
jh-hindersson skrev:
Jolle87 skrev:
göra om i photoshop eller göra om på riktigt i verkligheten?

i photoshop tongue jag håller på med den men det går segt framåt sad

Finns en "gör om min bil" tråd

ok men nu har jag redan gjort den här tråden så big_smile

R.I.P Paul Walker!!!!
länk projekttråd- Toyota Supra MKIV 2JZ GTE & VOLVO amazon :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234893


Sök