4286
Sök

Vart köper man kaross tennspackel och flussmedel ? (HJÄLP)

Joas_86
20 maj 2009
Trådstartare
Tjena..

Nu är det verkligen inte långt kvar på s70 innan den ska grundas. Ska bara tennspackla ena bakskärmskanten lite små hål som ska tennspacklas.

Men frågan vart alla köper sitt tennspackel. Som ja vet och har hört så är det extra viktigt att de ska vara rätt tennspackel och även flussmedel så de sitter kvar med !

Prova ett flussmedel till silverlod med kaross tenn men de låsna så fort ja bara tog på det !

SÅ SNÄLLA HJÄLP MIG VART MAN KÖPER ETT BRA TENN OCH FLUSS ??????????

/joas

16 197 Inlägg
20 maj 2009
Joas_86 skrev:
Tjena..

Nu är det verkligen inte långt kvar på s70 innan den ska grundas. Ska bara tennspackla ena bakskärmskanten lite små hål som ska tennspacklas.

Men frågan vart alla köper sitt tennspackel. Som ja vet och har hört så är det extra viktigt att de ska vara rätt tennspackel och även flussmedel så de sitter kvar med !

Prova ett flussmedel till silverlod med kaross tenn men de låsna så fort ja bara tog på det !

/joas

biltema har haft sånt vet ja.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Joas_86
20 maj 2009
Trådstartare
evilaudio skrev:
Joas_86 skrev:
Tjena..

/joas

biltema har haft sånt vet ja.

Nej inte nu längre sad

Så någon annan som vet ?

Sök