Tjena..
Nu är det verkligen inte långt kvar på s70 innan den ska grundas. Ska bara tennspackla ena bakskärmskanten lite små hål som ska tennspacklas.
Men frågan vart alla köper sitt tennspackel. Som ja vet och har hört så är det extra viktigt att de ska vara rätt tennspackel och även flussmedel så de sitter kvar med !
Prova ett flussmedel till silverlod med kaross tenn men de låsna så fort ja bara tog på det !
SÅ SNÄLLA HJÄLP MIG VART MAN KÖPER ETT BRA TENN OCH FLUSS ??????????
/joas