Nissan micra kjolpaket

salabim_kim
22 april 2009 · 54 Inlägg

nån som har kjolpaket till en nissan micra-88 eller vet vart man kan köpa ett?

mange_240
22 april 2009 · 1 562 Inlägg

tveksamt om de finns i Sverige

salabim_kim
23 april 2009 · 54 Inlägg

mange_240 skrev:
tveksamt om de finns i Sverige

tror inte det heller ja tänkte mer på ett begagnad eller ett krockat som går att fixa

Kirre
23 april 2009 · 2 122 Inlägg

kolla hur de ligger till med typ golf 1 eller 2 de är ju lika kantiga som en micra och kanske samma storlek

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen
Volvo 245 "45an" (1990)
Volvo 244 Turbo "Huwen" (1975)
Volvo 242 "Gyfen Goes 16V Turbo" (1975)
salabim_kim
23 april 2009 · 54 Inlägg

Kirre skrev:
kolla hur de ligger till med typ golf 1 eller 2 de är ju lika kantiga som en micra och kanske samma storlek

jaaa! det kan funka tack så mkt:D

Soderqvist
24 april 2009 · 660 Inlägg

Såg en micra på blocket, antar att det är till K10 du letar och det  var en sån och den hade kjolpaket.. Så det borde juh inte vara totalt omöjligt att få tag på sen vad du blir tvungen att betala är väll en annan sak ;P


//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
salabim_kim
24 april 2009 · 54 Inlägg

Soderqvist skrev:
Såg en micra på blocket, antar att det är till K10 du letar och det  var en sån och den hade kjolpaket.. Så det borde juh inte vara totalt omöjligt att få tag på sen vad du blir tvungen att betala är väll en annan sak ;P


//Soderqvist

ligger annonsen ute fortfarande?
aa jo det verkar ju vara en riktig raritet i sverige funderar nästan på om man kunde hitta nån som kan göra ett istället snart..
//Salabim_kim

Soderqvist
24 april 2009 · 660 Inlägg

salabim_kim skrev:
ligger annonsen ute fortfarande?
aa jo det verkar ju vara en riktig raritet i sverige funderar nästan på om man kunde hitta nån som kan göra ett istället snart..
//Salabim_kim

När jag hade en Nissan Sunny sedan så funderade jag på ett kjolpaket från någon 200sx, detta kanske skulle kunna vara nått till Micran också? Borde inte vara så svårt med lite polyester och glasfiber att få det att passa. Tyvärr så ligger inte annonsen ute längre den försvan ganska fort!

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
salabim_kim
25 april 2009 · 54 Inlägg

Soderqvist skrev:

salabim_kim skrev:
ligger annonsen ute fortfarande?
aa jo det verkar ju vara en riktig raritet i sverige funderar nästan på om man kunde hitta nån som kan göra ett istället snart..
//Salabim_kim

När jag hade en Nissan Sunny sedan så funderade jag på ett kjolpaket från någon 200sx, detta kanske skulle kunna vara nått till Micran också? Borde inte vara så svårt med lite polyester och glasfiber att få det att passa. Tyvärr så ligger inte annonsen ute längre den försvan ganska fort!

//Soderqvist

ok det var ju ganska tråkit...
ja har aldrig gjort nåt sånt är det svårt eller?
MVH:Kim

M4ns0N
21 maj 2009 · 19 Inlägg

Tjena kim!

Jag har faktigst haft just en vit nissan micra -88 med kjolpaket,  (inga brutala kjolar eftersom bilen inte är så brutal i sej tongue men roligare än orginal) bilen är skrotad men ja sparade kjolapket och skärmbreddare, dock är ja inte helt hundra på att allt finns kvar då de ligger i ett förråd en bit bort. Men är du intresserad så kan ja kolla upp de. Har ett par bilder på de om du vill se om de e nåt å ha tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang