Eftersnack: Inofficiell Garaget medlemsträff i Borlänge Datum 16/5

Jokern023 The Joker,
17 maj 2009 · 463 Inlägg

Jag som ansvarig kan väll inte säga att den vart flyttad till Falun. Vi va en hel del bilar kvar ett bra tag i borlänge första vändan när Janken Robin Max och Johan drog. Men när det tunna ur på bilar och det började lekas med någon jeep där vart jag mest trött, och det va då det lilla gänget kom tillbaka det va iaf då vi drog en hel svans vart med som jag förstog det hela, men det va ju runt 21.30 lr nått sånt. Sen va det ju som nämnt också S V I N K A L L T, så vi drog till falun gled lite där och det va mkt trevligt som följde med. Så ni som vill får tycka att den va kass men då säger jag tyvärr så här GÖR DET SJÄLV nästa gång..(som ensam person och första gången).. men jag kan hålla med om lite kasst typ uppslutningen,vädret, möjligen platsen. Men vi va ju en hel del bilar ändå, och jag hade iaf trevligt och ser fram emot mer träffar men då i Falun kanske lr andra platser i Borlänge.

MvH Jokern

Senast redigerat av Jokern023 (17 maj 2009)

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
steifan DR!FTT3KN!K3R
17 maj 2009 · 10 427 Inlägg

Ja på sikt kanske det går att hålla något lite mera 'arrangerat'.
Lär ju börja nånstans smile

Bra initiativ av Jokern023, det gör mycket smile

Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Jokern023 The Joker,
17 maj 2009 · 463 Inlägg

På sikt går det att göra mkt och jag ställer upp som Delarrangör om det blir mer saker och mer folk som vill hjälpas åt liksom det gynnar ju bara alla om fler kan komma med tips lr lösningar för att träffarna ska funka så bra som möjligt.

MvH Jokern

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
ChriZtoffer GAS democar 2018!
17 maj 2009 · 8 744 Inlägg

Ja jag har då ingenting mot att vi avslutade kvällen i Falun. Kupolen parkeringen kändes väldigt stor och öde på slutet med dom ca 30 bilar som var kvar, mycket trevligare att stå nere på stan i Falun då. smile Att vi sen surrade runt en stund i jakt på plats att racea på var väl dock kanske lite onödigt, men det var ju kul att åka runt lite också och se det långa ledet av bilar. Folk som inte kände till träffen måste ju ha funderat vad alla vi gjorde ute vid 1 på natten...

Men som steifan sa, bra initiativ Jokern023! Mer träffar framöver skadar inte, kul att få träffas och prata med folk samt kolla på fina bilar. Får hoppas på lite mer värme nästa gång bara, och mindre med idioter som ska visa sig coola genom att bränna däck och köra som galningar på en parkering med småbarn...

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
boostfreak laddtrycks beroende
18 maj 2009 · 72 Inlägg

får hoppas att de blir någon mer träff i borlänge när man har fått ihop bilen=)

Ruuben
18 maj 2009 · 18 Inlägg

Jag kan ju inte säga annat än att jag hade supertrevligt å då va jag där från klockan 09.30... Så fler träffar får det gärna bli smile Tyckte att dom flesta skötte sig snyggt förutom några få som tydligen har svårt att förstå att dom förstör både för sig själva och för oss som nöjer oss med att bete oss som folk.

Bra INITIATIVTAGANDE för övrigt! smile

Med Vänlig Hälsning // Robin

150dB+
Ragz
18 maj 2009 · 35 Inlägg

det va en trevlig dag/kväl med fina bilar att vila ögonen på, synd bara att som i några andra inlägg att folk ska förstöra för oss andra som bara vill träffas å visa upp bilarna. sen va de juh lite synd att de blev så kallt mot kvällen, får hoppas på lite varmare kvällar framöver.  smile

Neos
18 maj 2009 · 105 Inlägg

Jag tycker träffen vart riktigt lyckad. Roligt att se alla bilar och träffa både gammalt och nytt folk.
Kallt vare, men vi klarade iaf oss från regnet.


Bra initiativ Jokern023

Jokern023 The Joker,
18 maj 2009 · 463 Inlägg

Vi fick ju som sagt umgås och ha roligt iaf och det är ju huvudsaken.

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
glimmet glimmet
19 maj 2009 · 212 Inlägg

BILTRÄFF FALUN DEN 6/6-09 KL 18.00
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=133729

Mvh // glimmet
Sjodin_ Good Girl Gone Bad
19 maj 2009 · 607 Inlägg
Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
Piratstikin 2015 Dbakuten.
20 maj 2009 · 5 092 Inlägg

här fick man inte vara med på bild minsan tongue haha

Ragz
20 maj 2009 · 35 Inlägg

om nån skulle ordna en till träff så kan man juh allt vara nere vid biltema, är visserligen mindre parkering, men de skulle kanske gå att ordna en lätt avstägning så bara folk som är upp skrivna på lista som komme rin å resten som vill in får parkera utanför å gå in då kanske man slipper så mkt svarta märken i asfalten just där vi är iaf..  smile ett förslag iaf smile

Ruuben
20 maj 2009 · 18 Inlägg

inte alls ett tokigt förslag smile Håller absolut med! smile

MVH // Robin

150dB+
oz_na
21 maj 2009 · 38 Inlägg

helt okej träff.. synd att man var ensam clio bara sad ..  hhhare

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang