Alltså är detta verkligen samma fälgar?? Team Dynamics Monza RS? Kollar man på dom svarta med röd kant och jämför med som silvriga utan kåpa ser dom inte ett dugg lika ut i centrum?
Fälgarna antas vara Team Dynamics Monza RS
Team dynamics Monza RS med säkerhet (Måste vara äldre modell detta, centrumkåpan ser ju inte likadan ut som den nya Monza fälgen):
----------------------------------------
Jag har frågat runt lite och fått bud nedanstående fälgar. Men tycker inte riktigt att dom stämmer helt. Ägaren till fälgarna finns här på garaget men verkar mer eller mindre vara en bot som loggar in, lägger upp bilder och sen loggar ut Någon kontakt verkar han inte vilja ha. Haha!
Dedär kan inte vara Monzan, den är inte lik den utan centrumkåpan iaf
MEN kollar man i ytterkanten av ekrarna stämmer det ju överens, kolla med ngn som har Monzan på garaget som är relativt nya, centrumet kan ju vara ändrat.
Ja alltså användaren som har dom där fälgarna finns ju här på garaget. Jag har både frågat i "kommentarer" samt skickat ett PM. Och med tanke på att han inte svarat men ändå varit inne på min profil måste jag säga att det är småaktigt av honom att inte svara. Men men vissa människor är barnsligare än andra.
Well jakten går vidare, har googlat nätet men inte hittat någon med den senaste Monza RS fälgen utan kåpa. Så än kan jag inte vara helt säker Snygga fälgar är det i alla fall.
Bjork skrev:
Dedär kan inte vara Monzan, den är inte lik den utan centrumkåpan iaf
MEN kollar man i ytterkanten av ekrarna stämmer det ju överens, kolla med ngn som har Monzan på garaget som är relativt nya, centrumet kan ju vara ändrat.