5491
Sök

bra/bäst bas för max 2500 kr

1 631 Inlägg
17 juli 2006
timpan_87 skrev:
gurenius skrev:
timpan_87 skrev:

ja sölvesborg i blekinge

Du kan inte ha såååå långt till Ronneby? Eller är det Blekinge Bilradio du menar som har "udda märken"? Han har bl a Audiotop, Ground Zero, DLS och CDT.

Skicka ett mail till mig så säger jag till Jimmy (ägaren) där att ordna en personlig demo av olika basar för dig.

nej långt och långt är det ju inte. men hade ingen aning om den butiken.  kan höra av mej ev av slutet av denna månaden får se hur lönen ser ut och om de blir inhandling av bas då finns det någon hemsida?

www.blekingebilradio.se

Hör du av dig bara så löser vi det!

// Gurra
BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX
Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.

781 Inlägg
18 juli 2006
Trådstartare
Vallås Locos skrev:
svensson_kalmar skrev:
Nej, han säljer allt för 2500:-

Han skriver upp vad han har fått ge för det nytt..

Jag trodde också han sålde allt för 2500:- men efter lite noggrann läsning så kom jag fram till att så inte var fallet. Hela paketet säljer han väll ändå för 7500:- och man får då 1000:- rabatt från den sammanlagda priset som allt skulle kosta om man köpte delarna enskilt. Brukar ofta hända att det är fel pris som ligger upplagt på "förstasidan". Eller är det jag som är helt körd i huvudet? Annars är det han som är det, om han säljer det så billigt…

tyvärr kostar allt det där 7500 kr tongue annars hade ja köpt allt för länge sen

Sök