4278
Sök

Vilken typ av Angel eyes passar bäst?

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
24 maj 2009
Trådstartare
#1
Blivit en del ångest om hur man ska göra, vilka man ska välja.
Vilka passar då bäst till en svart Golf 3? smile
1,2 eller 3 ? smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/99271/667145_cehovc.jpg

Pärlan smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/99271/667150_9dto81.jpg

Mvh/jjempa

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
24 maj 2009
#2
"Poontus" här på garaget har sånna som är längst upp. Och bilen ser riktigt fet ut, men ljuset ifrån dom är hemskt dåligt. Märks nästan ingen skillnad på halv/hel-ljus tongue

Men jag tycker ändå dom. Dom är helt klart snyggast. CLEANT ska det vara!
Inge plast and the furious wink
Senast redigerat av LeafBox (24 maj 2009)

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Volvoskadad
6 017 Inlägg
24 maj 2009
#3
Nummer 1, men passa på att byta blinkers och det till något matchande.

Jonas

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
24 maj 2009
Trådstartare
#4
LeafBox skrev:
"Poontus" här på garaget har sånna som är längst upp. Och bilen ser riktigt fet ut, men ljuset ifrån dom är hemskt dåligt. Märks nästan ingen skillnad på halv/hel-ljus tongue

Men jag tycker ändå dom. Dom är helt klart snyggast. CLEANT ska det vara!
Inge plast and the furious wink

Okeej, smile kollade in satt jue som ett smeck dom smile men ångest iaf vill de ska se lite fräckt ut wink
haha okeej illa de då ^^ ;/ haha, men jag gillar när de e lite plast and the furious styl på bilarna wink

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
24 maj 2009
Trådstartare
#5
Volvo_Mannen skrev:
Nummer 1, men passa på att byta blinkers och det till något matchande.

Okejokej smile jo ska byta ut dom med nån gång  ^^
förra ägaren tonade dom så illa ;/

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

Thorssa
24 maj 2009
#6
Vill du ragga 15-åringar runt korvkiosken, köp alt. 2 eller 3.

Faderator
637 Inlägg
24 maj 2009
#7
1. 1
2. 3
3. 2 
                              wink

Shaked but not störd.

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
24 maj 2009
Trådstartare
#8
Thorssa skrev:
Vill du ragga 15-åringar runt korvkiosken, köp alt. 2 eller 3.

Nja hade icke tänkt o göra det, ^^

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
24 maj 2009
#9
Jag tycker modellen jag har på min bil ser bäst ut på golf 3! vill rekommendera den om du inte känner till den redan?

https://www1.garaget.org/archive/106/105298/125217/125217-1325918.jpg

annars nr 3.
Senast redigerat av AcesHigh666 (24 maj 2009)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

yrkeschaufför
709 Inlägg
24 maj 2009
#10
jag skulle köpt 3 till en svart bil.. snyggt.. annars om ljuset är dåligt så kan man ju xenon konvertera..
dom satserna är inte så äckligt dyra nu för tiden..
mvh jocke

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
24 maj 2009
Trådstartare
#11
volvonisse440 skrev:
jag skulle köpt 3 till en svart bil.. snyggt.. annars om ljuset är dåligt så kan man ju xenon konvertera..
dom satserna är inte så äckligt dyra nu för tiden..
mvh jocke

Okeej mjo smile men vet inte bilen skulle bli så extremt mörk då,
plus har lexus lysen bak så skulle nog se bättre ut mässigt så med kromade smile

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

Avstängd
1 031 Inlägg
24 maj 2009
#12
Ettan skulle jag köpt...


Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
24 maj 2009
Trådstartare
#13
AcesHigh666 skrev:
Jag tycker modellen jag har på min bil ser bäst ut på golf 3! vill rekommendera den om du inte känner till den redan?

http://www1.garaget.org/archive/106/105 … 325918.jpg

annars nr 3.

Okeej jo jag känner igen dom smile men inte riktigt min smak ^^
okeej men tkr de blir för mörkt då tror jag hmm

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
24 maj 2009
Trådstartare
#14
Runn WS7 skrev:
Ettan skulle jag köpt...

Okej är inne på de så tror de blir dom smile

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)


Sök