4983
Sök

Åsikter och kommentarer kring Pirates Of Caribbean: Död Mans Kista

3 113 Inlägg
18 juli 2006
Trådstartare
Tjenare.

Såg filmen fredagen,veckan då premiären kom. Det var ett stort problem för mig och en masssa andra att få biljetter till biofilmen nu så tidigt inpå premiären.

Har vart enormt massa annonser i tidningarna och runt om i Stockholm men var det värt till en sådan film?

Jag gillade filmen skarpt i helhet men slutet var ju dock lite irriterande. Vad tycker ni?

Semper Fi

8 156 Inlägg
18 juli 2006
Jag läser väldigt sällan tidningarna för att kolla vilka filmer som går. Det är ju inte billigt att annonsera i tidningarna, så jag tror inte att dom gör någon vinst på det direkt.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

3 113 Inlägg
18 juli 2006
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Jag läser väldigt sällan tidningarna för att kolla vilka filmer som går. Det är ju inte billigt att annonsera i tidningarna, så jag tror inte att dom gör någon vinst på det direkt.

men det sas att det skulle vara en riktigt bra film och det var faktiskt svårt att få så många biljetter som man behövde. Jag var dock med tre pers.

Semper Fi

137 Inlägg
18 juli 2006
tycker den var fet! längtar tills 3an kommer...

"Shackle-razzle-futzal-craz"

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
18 juli 2006
jag tyckte ettan va bättre...nu när man sett 2:an så vill man ju se 3:an för att få ett riktigt slut på 2:an..taktik som går hem från filmbolagens sida

Sök